Automatyzacja

TWOJE CENTRUM DOWODZENIA

Automatyzacja
Ecommerce

Dzięki wdrożeniu odpowiedniej technologi jesteśmy w stanie śledzić dogłębne interakcje użytkownika z naszym sklepem analizując jego zachowanie, rozpoznawać źródła odwiedzin. Możemy również wyeliminować z procesu powtarzalne czynności wykonywane do tej pory przez pracowników. Zaoszczędź kilka etatów dzięki wdrożeniu automatyzacji!

Doświadczenie klienta

Popraw doświadczenia klienta poprzez zastosowanie poprzez system rabatów, kart lojalnościowych sztucznej inteligencji oraz Chatbotom.

Marketing

Segmentuj bazę klientów, aby wysyłać spersonalizowane komunikaty, zwiększ zaangażowanie i sprzedaż.

Obsługa zamówień

Automatyzacja procesu wysyłki może objemować generowanie niezbędnych dokumentów, co przyśpiesza proces wysyłki.

ceny i stany magazynowe

Aktualizuj ceny i stany magazynowe z różnych źródeł, twórz automatyczne powiadomienia o niskich stanach magazynowych

Automatyzacja sklepu internetowego - na czym polega ?

W najszerszym ujęciu automatyzacja sklepu internetowego polega na wykorzystaniu technologii, która pomoga w zwiększaniu sprzedaży i optymalizacji procesów produktywności personelu. Poprzez automatyzacje firma znacząco może obniżyć koszty zamówień, odciążyć pracowników z powtarzalnych procesów i zapenić spersonalizowane doświadczenia zakupowe klientom.

Automatyzacja sklepu internetowego - jak przebiega współpraca ?

Na początku współpracy zaczynamy od warsztatu zerowego, którego celem jest:

 

  1. Zrozumienie celów oraz założeń automatyzowanego sklepu
  2. Analiza i dopasowanie zebranych informacji.
  3. Stworzenie harmonogramu wdrożenia automatyzacji. Na tym etapie podajemy różne rozwiązania i wspólnie z klientem budujemy cały proces działań

Wdrożenie automatyzacji - obszary specjalizacji

  1. Automatyzacja marketingu:
  • Wiadomości automatyczne – Wysyłaj spersonalizowane wiadomości do klientó w odpowiednich momentach ich drogi zakupowej. Zwiększaj tym samym szanse dokonanie zakupu przez klienta.
  • Kampanie rabatowe – Twórz spersonalizowane kampanie reklamowe poprzez kody rabatowe, 
  • Porzucone koszyki – Dzięki zaawansowanym mechhanizmom przypomnień i zachęt, odzyskaj klienta, który opuścił stronę przed finalizacją zakupu.

2. Zamówienia klientów:

  • Zmiana statusów zamówień – Dzięki zastosowaniu automatyzacji w tym obszarzę umożliwiaj klientą dokładne śledzenie zamówienia, co zwiększa transparentość i zaufanie klientów.
  • Etykiety wysyłkowe, dokumenty – Automatyzujemy proces tworzenia etykiet wysyłkowych oraz niezbędnych dokumentów co przyśpiesza proces wysyłki i minimalizuje ryzyko błędów.
  • System pakowania – Ogranicz błędy przy realizacji zamówień. Dzięki automatyzacji każde zamówienie będzie na bieżąco sprawdzane, co zniweluje ryzyko błędu praktycznie do zera.

3. Ceny i stany magazynowe

  • Zarządzanie cenami i stanami magazynowymi – Jeżeli sprzedajesz na wielu kanałach jednocześnie, bez tej automatyzacji nie możesz się obejść. Kontroluj stany magazynowe oraz ceny w wielu miejscach jednocześnie.
  • Monitoring – Śledź poczynania konkurencji poprzez monitoring cen oraz dynamiczną zmianę cen dostosowaną do ruchó konkurencji,

4. Doświadczenie klienta

  • chat bot – zintegruj rozwiązania chat bota, który na podstawie Twoich produktów jest w stanie doradzać klientom. zyskaj całodobową pomoc wirtualnego handlowca !
  • Programy lojalnościowe – Stwórz program lojalnościowy i nagradzaj klientów atrakcyjnymi ofertami i rabatami. Zbuduj silniejszą relację między klientem a Twoją marką.
  • System punktów – W zamian za zakupy otrzymujesz punktu, które wymieniasz na atrakcyjne nagrody lub rabaty.
  • Upsell i Crossell – Wykorzystajh strategię dosprzedaży aby zmaksymalizować wartość każdego zamówienia i zwiększać satysfakcje klienta z zakupów.

Co mówią o nas klienci ?

image

Automatyzacja - kiedy warto wdrożyć?

Automatyzacja procesów w sklepach internetowych stałą się kluczem do osiągnięcia efektywności oraz większej skalowalności biznesu. Jeżeli zastanawiasz się, czy automatyzacja jest dla Ciebie, podam Ci kilka sytuacji, w których warto rozważyć wdrożenie automatyzacji.:

  1. Zwiększona ilość zamówień – kiedy Twój sklep internetowy zaczyna odnotowywać wzrost liczby zamówień, ręczne zarządzanie procesami może być uciążliwe i podatne co raz bardziej na błędy. Wdrożenie automatyzacji pomoże Ci w sprawnym obsługiwaniu zamówień oraz zminimalizuje ryzyko pomyłek.
  2. Rozbieżności cenowe na różnych kanałach – jeżeli oprócz sklepu internetowego sprzedajesz w innym miejsach, zarządzanie wieloma produktami i ich ceną może być kłopotliwe. Automatyczne aktualizację i monitorowanie cen staną się niezbędne dla efektywnego działania sklepu oraz dla poprawy doświadczenia klienta.
  3. Oczekiwanie klienta na szybką obsługę – Klienci cenią sobie szybką reakcję i obsługę sklepu. Chat boty i automatyczne odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania pomogą poprawić komunikację i odpowiedzi na zapytania
  4. Jeżeli masz wrażenie że potrzebujesz co raz więej ludzi – Wraz z rozsnącą ilością zamówień dochodzi dodatkowa praca, aby to wszystko obsłużyć. Niewątpliwą zaletą wprowadzenia automatyzacji jest odciążenie Twojej załogi z prostych powtarzalnych procesów obsługi, sprawdzania zamówień.
  5. Chcesz zoptymalizować koszty– Kiedy zauważysz, że koszty rosną a wydajność nie nadąża za nimi, automatyzacj może być kluczem do zwiększenia efektywności przy jednoczesnym obniżeniu kosztów. Wdrożenie automatyzacji na etapie procesu obsługi i realizacji zamówienia pomaga zmniejszyć pracę nawet o 3 etaty!

Automatyzacja - Ile to kosztuje ?

Koszty naszej usługi automatyazcji są przygotowane tak, aby były rentowne nawet jeśli prowadzisz mały lub średni sklep, Wielu naszych klientów, nawet tych z niewielkimi zespołami, zdecydowało się na inwestycję w automatyzację na wczesnym etapie działalności, co pozwoliło im świadomie budować silną pozycję na rynku. Jeśli jesteś ciekawy, jak automatyzacja może przynieść korzyści Twojemu sklepowi, zapraszamy do zamówienia bezpłatnej konsultacji poniżej. Opowiedz nam o wyzwaniach, przed którymi stoisz, a my pomożemy Ci je pokonać.